یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

دکتر احمد مرادی :   

پیوند کبد و کلیه و جراحی قلب باز ، با کمک اهداکنندگان خون  و همکاران
گمنام و پرتلاش استان گیلان در بیستمین روز ماه رمضان صورت گرفت .
 
 
دکتر احمد مرادی مدیرکل انتقال خون گیلان :
یک پیوند کبد و دو پیوند کلیه در بیمارستان رازی رشت با گروههای خونی A+جراحی قلب باز
بیمارستان حشمت با گروه خونی A وOمثبت و O منفی، با کمکاهداکنندگان خون و همکاران
گمنام و پرتلاش استان گیلان در بیستمین روز ماه رمضان صورت گرفت .
 
 
 
🔹به گزارش رحیم زاده خبرنگار موج برنا - بدون شک در بسیاری از مشاغل خدماتی ، بویژه در حوزه سلامت اتفاقات خارق العاده و بعضا نادری ‌رخ می دهد که باورش سخت و بازگو کردنش سخت تر است ، اما کسانی که با چنین ماجراهایی دست و پنجه نرم کرده باشند اهمیت موضوع را به خوبی درک می کنند .
 
🔹در دوم‌ین شب از لیالی پرفضیلت قدر ، واحد سیار انتقال خون استان گیلان در آستانه اشرفیه مستقر شد .
 
🔹حضور سفیدپوشان سلامت ، پرسنل انتقال‌خون قطعی نشده و پارک اتوبوس به‌پایان نرسیده بود که چند نفری با اطمینان از استقرار جزء اولین مراجعین این شب پرخاطره بودند .
 
🔹کار پذیرش و به دنبال آن خونگیری شروع و مدیرکل انتقال خون استان گیلان هم رسید و به جمع همکارانش ملحق شد ، از تشکر و دلجویی آغاز و در ادامه به همراهی رسید . در ادامه راه دکتر مرادی که مرتبا موقعیت پایگاههای فعال را هم کنترل می کردند ، در جایگاه پزشک مستقر شدند و دقایقی معاینات و سوالات مرسوم را از اهداکننده در جریان معاینه می پرسیدند و البته ذکرشان درود به همت والای اهداکنندگان خونی بود که گمنام خواهند ماند اما حس مسئولیتشان نجات بخش جان بیماران ، شادی بخش خانواده هایشان و خلاصه تحکیم بنیان خانواده خواهد بود و این یعنی عشق و ایثار و ...
 
دکتر احمد مرادی مدیرکل انتقال خون گیلان :
یک پیوند کبد و دو پیوند کلیه در بیمارستان رازی رشت با گروههای خونی A+جراحی قلب باز بیمارستان حشمت با گروه خونی A وOمثبت و O منفی، با کمک اهداکنندگان خون و همکاران گمنام و پرتلاش استان گیلان در بیستمین روز ماه رمضان صورت گرفت  و  این مهم با همدلی و ایثار میسر می شود  .
.
🔹دکتر احمد مرادی که چه در حین همراهی همکاران و چه در ضمن معاینه نگاهی به‌آمارها هم داشت به اهمیت حضور اهداکنندگان اشاره کرد و افزود :  روح بلند شما و این همت وصف ناشدنی است ، همتی که می تواند انتقال خون را در تحکیم بنیان خانواده ، سلامت بیماران و نشاط خانواده هایشان یاری دهد.
 
🔹مدیرکل انتقال خون استان گیلان ، به اتفاقات خوب همان روز اشاره کرد و افزود : با اهدای خون عزیزانی چون شما امروز ، یک پیوند کبد و دو پیوند کلیه در بیمارستان رازی رشت با گروههای خونی A+ جراحی قلب باز بیمارستان حشمت با گروه خونی A وOمثبت و O منفی و با کمک اهداکنندگان عزیز  و همکاران گمنام میسر شد و این افتخار و دعای خیر بیماران و خانواده هایشان برای شما خواهد بود‌ .

🔹دکتر مرادی با اشاره به اینکه مردم ما مردم بزرگ و بلند نظری هستند افزود : این عشق است که برنامه ریزی می کنند تا نوبت اهدای خونشان یکبار  در سال به شب قدر یا عاشورا گره بخورد تا در نذراهدای خون شرکت کنند و از سوی دیگر قبل رفتن به مسجد انجام فرایض و ادعیه این شبهای عزیز در این کار انسانی شرکت نمایند .

 
 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna